Revolver skrev:
Jag funderar på att låta min Grundig CC660 gå i graven och skaffa mig en spelare som tar lite mindre plats än det höghus jag har just nu. Eftersom att vi har presentkort hos Clas Ohlson liggandes överallt så föreslog min far att jag kunde ta en titt på de skivspelare som de har och frågan är alltså densamma som den i rubriken; har någon här erfarenhet av dessa spelare? Jag har inte hört någon tala gott om dem och en snabbgoogling visar sig inte direkt göra god reklam för dem heller.
Om det nu är så att de är så undermåliga som folk säger så känns det kanske mer värt att ge sig ut på begagnatmarknaden igen - det är därifrån Grundig-spelaren kommer. Antingen det eller så försöker jag åtgärda felet jag har på den befintliga spelaren, eventuellt så plockar jag hem en Akai-spelare som vi har ståendes.
Så, mina vänner - vad tycker ni att jag ska göra?
Köp bitsats eller pärmar för presentkorten istället - UNDVIK Clas Ohlson-spelarna. Jag köpte en till morsan (mest för att jag själv var nyfiken på hur dåliga de var - och för att hon var intresserad av en enkel anläggning) - och det var sällsynt usel kvalitet.