Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|
| Författare |
Meddelande |
|
Rollo
|
Inläggsrubrik: Ojämn skivtallrik Argon TT-1 (Rega p1) Postat: 07 okt 2010 21:55 |
|
|
|
Hej! Jag har en Argon TT-1 (Rega p1). Skivtallriken är något ojämn vilket gör att den vobblar lite ungefär som en ojämn skiva. Jag vet inte om detta gör något för ljudet, men det stör lite. Är det någon som vet var man kan köpa en ny/beg skivtallrik till Rega/Argon?
|
|
| Top |
|
 |
|
Gurra
|
Inläggsrubrik: Re: Ojämn skivtallrik Argon TT-1 (Rega p1) Postat: 07 okt 2010 21:57 |
|
|
|
jag har en glastallrik till rega över faktiskt. pm:a om du är intresserad!
_________________ Ski( d eller v )or!!!
|
|
| Top |
|
 |
|
Gurra
|
Inläggsrubrik: Re: Ojämn skivtallrik Argon TT-1 (Rega p1) Postat: 12 okt 2010 23:56 |
|
|
|
Hur har det gått med tallriken? Blev det någon förbättring?
_________________ Ski( d eller v )or!!!
|
|
| Top |
|
 |
|
Rollo
|
Inläggsrubrik: Re: Ojämn skivtallrik Argon TT-1 (Rega p1) Postat: 13 okt 2010 11:31 |
|
|
|
Jo jag tycker att det blev bättre! Ojämna lp-skivor är svårare att få bot på. Det får man acceptera, jag vet att det finns lösningar för detta. Värre är ju om tallriken förstärker "svajet". Tack för ett bra köp!
/U
|
|
| Top |
|
 |
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|