Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
|
Sida 1 av 1
|
[ 1 inlägg ] |
|
| Författare |
Meddelande |
|
78samlaren
|
Inläggsrubrik: 78 varvare mycket stor samling finns många rariteter Postat: 19 jan 2012 18:28 |
|
|
|
Har en mycket stor samling 78-varvare stenkakor där det finns många rariteter även skivor som är helt nya vill gärna hitta någon som köper allt för ett seriöst pris då jag blivit sjuk, att ta hit folk som skall gräva ut 2-3 skivor ur en samling på minst 2000 skivor är helt ointressant , har ingen lista heller, men du lär inte bli besviken det finns många rariteter säkerligen till helt vanliga och en hel del skivor som är ospelade, och skivorna är överlag är i väldigt bra skick där fodralen finns med till minst 90-95 %
Finns även några boxar som man köpte till klassiska skivorna där man trycker på knappar 1 till 50 i dom lägger man skivorna utan fodral , dom boxarna tror jag var väldigt vanliga på 40-50 talet Finns även en gammal vevgrammofon, men dom klassiska skivor jag kört har jag kört på en riktig grammofon som spelar stenkakor med ett speciellt stift
Har även en samling med klassiska skivor där vissa saker verkar väldigt gamla svårt att tyda år på allt även om mycket går att hitta på nätet idag
Endast seriösa svar vore trevligt
|
|
| Top |
|
 |
|
Sida 1 av 1
|
[ 1 inlägg ] |
|